بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بردن این پرسپولیس لذت دیگری دارد!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=19501

خلاصه اینکه؛نتیجه دربی اگر به سود استقلال رقم بخورد که یک اتفاق طبیعی و معمولی در فوتبال ایران افتاده است!اما چون فوتبال است و هزار اتفاق پیش بینی نشده از جمله ناداوری های که لیگ امسال بدجوری بر علیه استقلال و سود قرمزها بوده است و در نهایت با نتیجه آن تساوی و یا برد قرمزها همرته شود،باید گفت که یک اتفاق نادر و صد البته ناعدالتی های در فوتبال صورت گرفته و مجددا رشته جذاب و پر حاشیه فوتبال این بار در دربی آنروی خود را نشان داده است!
نکته:برای نمونه از اشتباهات داوری می توانیم به دو بازی آخر قبل از دربی سرخآبی ها اشاره کنیم،که  در دیدار ابی های تهران مقابل استقلال خوزستان گل صحیح آرش برهانی را تیم داوری بازی مردود اعلام کردند و خطای پنالتی بر روی خسرو حیدری را بیرون محوطه جریمه تشخیص دادند!در طرف مقابل گل اول پرسپولیس مقابل فولاد که در شرایط آفساید به ثمر رسید و باعث شد شیرازه این تیم جوان را از هم بپاشاند و در عوض به تیم بحران زده و پراسترس پرسپولیس انگیزه و انرژی مضاعف تزریق کند،نام ببریم!
نتیجه:اگر قرمزها این روزها خوشحال هستند و برای استقلالی ها کری می خوانن فقط و فقط برای برد در دیدار آخرشان بوده و از آنطرف استقلالی ها اگر در سکوت خبری و بدون جار و جنجال و کری خواندن درحال پیگیری تمریناتشان می باشند،بخاطر نمایش نسبتا بدی که مقابل استقلال خوزستان نشان دادند بوده که صد البته اشتباهات داوری در رقم خوردن این نمایش ضعیف و در نهایت شکست آنها خیلی تاثیر گذار بوده است!
به هر حال استقلالی ها در روزی که نباید می باختند،با اشتباهات داوری بازی خود را واگذار کردند!و در طرف دیگر قرمزها نیز در دیداری که می توانستند برنده نباشند،با اشتباهات داوری برنده میدان شدند!


نظرات شما عزیزان:

ن
ساعت23:30---14 شهريور 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,دربی 77,هفته هشتم,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com